niedziela, 15 stycznia 2012

A gdy nikt nie widzi, że się nie uczę...

     Zawzięłam się i zrobiłam dwie kartki. Głupio to pewnie brzmi dla kogoś postronnego, ale (witamy studentów) akurat styczeń i luty na uczelni są miesiącami ekhm... trochę wyjątkowymi. Zupełnie jak maj i czerwiec :)
Na pocieszenie (własne) mogę dodać, że wystarczy (prawdopodobnie), że przeżyję jeszcze tak z półtora tygodnia a potem mała przerwa na zaczerpnięcie oddechu przed kolejnym zamieszaniem.

     Tak na marginesie - jeśli cudowny pan planista znów coś pokaszani (a pokaszani), to zamorduję szydełkiem i zalteruję przy użyciu brokatu! ;)

     O czym to ja miałam... A, kartki!
     Wyzwanie na blogu w  Kreatywym Zakątku bardzo mi się spodobało i pomyślałam, że biel jest bardzo niezwykłym kolorem. W mojej pracy tylko ćwieki mają żółte oczka, karton jest kremowy a tusz czarny. A poza tym to wszystko jest białe! Tyle odcieni jednego koloru... Najzabawniej wyszło z embossingiem, bo jest biały jak nie wiem co ale na kartce wyszedł coś pod kość słoniową :) Niesamowity kolor! Wymogiem było użycie czegoś błyszczącego, więc zrobiłam obramowanie z brokatu, błyszczy się również papier, bo to błyszczący wizytówkowy, no ale na zdjęciu nie wyszedł, szkoda...

     Efekt relaksu z szydełkiem i wytłaczania folderem do embossingu (uprzejmie dziękuję sklepowi Kreatywny Zakątek za promocję, gdyż nabyłam go w cenie oszałamiających 3,39 złotych polskich i szaleję ze szczęścia!). Tylko  nie myślcie proszę, że zaszalałam na maszynkę! Wytłaczałam papier starym, dobrym sposobem na kubek ceramiczny+odpowiednia dawka wysiłku. Napis oczywiście kombinowany ze stemplem ze sklepu scrap.com. Koronka z papieru dziełem dziurkacza wewnątrz i nożyczek na zewnątrz.

      Z racji zbliżającego się święta babci i dziadka zrobiłam już też kartkę dla jednej babci. Bo zostały mi tylko one dwie, nie mam już żadnego dziadka. Zgłaszam ją na wyzwanie na blogu sklepu scrapek.pl chociaż czy się spodoba to pojęcie bardzo względne :) A właśnie robiąc tą kartkę zastanawiałam się nad tym jak dobrze znamy naszych dziadków? Moje babcie różnią się bardzo od siebie i może komuś sprawiłoby to trudność, ale akurat ja nie mam problemu ze zrobieniem czegoś, co będzie im się podobało, bo dobrze je znam :) Dzięki temu wiem, że nie muszę robić czegoś "neutralnego" co się może spodobać. Ja wiem co każdej z nich będzie się podobało.
      Dzisiaj tylko jedna kartka, chociaż może jak jeszcze posiedzę to i druga mi wyjdzie.
      Wiem, że nie ma napisu "dla Babci" ale ani nie miałam takiego stempla ani tuszu w drukarce... Ale możecie mi wierzyć, że we wtorek wysyłam do babć :)

Papier bazowy ten sam co zwykle ale utytłany perłową farbką akrylową, co dało śliczny efekt na żywo. Papier główny od  Ani (dziękuję raz jeszcze!) oraz skrawki, w tym ILS. Wstążkę barwiłam akrylową złotą, żeby trochę niejednorodna była. A stempel ze sklepu scrap.com znowu kombinowałam. I tak, wiem, że jest krzywo. Więcej - takie miało być.

    Rany, ale no nawet jestem z siebie zadowolona!! Chyba wreszcie coś mi ruszyło do przodu, bo zaczynałam się martwić, że nie robię postępów w pracach :(

Dziękuję bardzo, bardzo za życzenia i motywujące komentarze, buziaki dla Was wszystkich!
Panna Pandka Zaręczona ;)

10 komentarzy:

  1. Świetne kartki :)
    Zapraszam http://digi-scrappl.blogspot.com/2012/01/wyzwanie-20-dla-babci-i-dziadka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki - babcina podoba mi się bardziej - bardziej moje klimaty - pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie prace bardzo udane:)nigdy nie wpadłabym na taki sposób wytłaczania,ale jak widać potrzeba matką wynalazków:)zdolna i niezwykle pomyłowa Babeczka z Ciebie:)szydełkowe kwiatki dodają niezwykłego uroku każdej pracy:)dziękujemy za udział w zabawie:) Colorina - DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, potrzeba matką wynalazków:) Super pomysł, świetna praca!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam, Ayeeda- DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta ptaszkowa. Podeślij mi @ na azielinska18@wp.pl , to prześlę ci papierki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Panno Pandko - to a propos zaręczyn
    Powodzenia - a propos sesji
    Fajne - a propos karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka wyszła bardzo ładna.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu.
    Lakuna DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, piękna kompozycja. Motyl cudowny - dobrze, że wrzuciłaś zbliżenie :) I jeszcze rzuca mi się w oczy sznurek przeciągnięty przez oczko w tagu - świetnie wygląda. Gratuluję zaręczyn :D Wiem co to za radość, bo od pół roku noszę na palcu prześliczny pierścionek :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne prace-dziekuje za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne i ładna prace :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu,
    Pozdrawiam
    Rydia DT Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń