niedziela, 24 czerwca 2012

Wakacje (?)

    Oczywiście tylko w pewnym sensie, ale co się będę kryć - ten czas nieobecności spędziłam niezwykle owocnie.
    Krótko mówiąc: jestem magistrem :D


    Teraz czeka mnie mało przyjemny etap szukania pracy ale też i wreszcie mam czas nie tylko przeglądnąć blogi ale też i pokomentować to tu to tam, napisać do kogoś i pokazać swoje potworki. Bo nie mogę powiedzieć, że przestałam działać, zabawa z papierem bardzo mnie odpręża i nie dałabym rady wygrać ze stresem bez chwili odpoczynku. Będziecie się śmiać, ale robiłam... kartki bożonarodzeniowe :) I nie, nie pokażę do zimy, bo powiedzie, że jak pogoda się popsuła to przeze mnie!


    Mam trochę zaległości ale przede wszystkim chciałam napisać, że w Cieszynie na zlocie było po prostu suuuuper! Spotkałam wspaniałe osoby, w tym moją blogową koleżankę Paollę, z którą mogłyśmy chociaż chwilkę poplotkować :) Dziękuję organizatorce, niezrównanej Asicy :* i wszystkim, wszystkim których spotkałam, przemiłej Nordstjernie, która tak ciekawie opowiadała o swoich pracach, że i mnie zainspirowała, calutkiemu forum Silesiancraft oraz DT tego forum, które nagrodziło moje pudełeczko (przepraszam, jeszcze nie obfocone) drugim miejscem w konkursie kolorystycznym :* I nie mogę zapomnieć o pani Halince ze sklepu scapek.pl, która na pożegnanie, tak po prostu wcisnęła mi w łapki najnowszą kolekcję UHK gallery - no jakby nie patrzeć super happy Pandka! :D


    Ale co mam do pokazania to wytwory ostatnich (nareszcie bezstresowych) dni. Tradycyjnie, na wyzwania dla Kreatywnego Zakątka, najpierw wyzwanie przy kawie, bardzo smakowita mapka autorstwa Ayeedy.



 Przerobiłam oczywiście no ale nie mogłam się temu oprzeć. I jest to przy okazji też praca urodzinowa dla sklepu Stempell&Kartoon




 dlatego w użyciu był mój nowy stempelek z najpiękniejszymi życzeniami oraz kółeczka ochronne, które oczywiście nie służą mi do tego, do czego powinny :D





     Różyczkę robiłam sama, listki to stemplowana strona z książki, perełka i czarny tusz ze scrap.com, pod spodem kawałek tapety, motylki wycięte od Asicy a szary papier w kształcie nawiasowego prostokąta - z magicznej kartki


     I jeszcze, nadal dla Kreatywnego Zakątka na bardzo ciekawe wyzwanie  "Cudze chwalicie, swego nie znacie, czyli Noc Świętojańska", na które stworzyłam ten skromny notesik. Z wizerunkiem pszczółki, jako symbolem urodzaju i dobrobytu a i wymagany kolor (tutaj - żółte półperełki) też mi się w pracy pojawił. Notes robiłam z myślą o jednej osobie, która bardzo lubi owady. I to ona go dostanie :)




Papier bazowy to stara okładka, fragment wycinanki i papieru marki eeeee... kaisercraft, pszczółki wycięte z  papieru Graohic45, perełki, ścinki i inne takie. Nawet kawałek papieru do pieczenia znalazł tam swoje miejsce.




A na koniec, zapisuję się grzecznie na zabawy
te śliczne papiery od Asicy




z okazji pierwszego roczku Stempell&Kartoon


ArtPasje






a na koniec powitalne cukiereczki w sklepie-ewa






Dziękuję za komentarze! Miłego wieczoru życzę Wam wszystkim.

5 komentarzy:

  1. Gratuluje magistra ;)
    Śliczne prace zwłaszcza ten notes z owadami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze GRATULACJE :)
    Prace fantastyczne! Dziękuję za wspólną zabawę.
    Julia - Kreatywny Zakątek

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie :*
    Prace świetne! Dziękujemy za udział w wyzwaniach, Podrawiam,
    Ayeeda - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Panduś mogłabyś się odezwać co do tych stempli cioooo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję również :) Poszalałaś z tym postem, wow :)

    OdpowiedzUsuń